Neradote prekės? Skambinkite

+370 693 65525

Prekių kokybės garantija

Kiekvienos Ozis.lt parduodamos prekės pagrindinės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Tam tikroms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose bei detalizuojami garantiniame talone.

Pristatant prekę į garantinį centrą, būtina pateikti visus gamintojo prie prekės pridėtus dokumentus, prekės pirkimo dokumentą (šią sąskaitą faktūrą), kuri kartu yra ir prekės garantinis talonas.

Pageidautina, kad prekę garantiniam aptarnavimui Pirkėjas pristatytų į garantinį centrą pilnos komplektacijos ir originalioje pakuotėje. Bet kuriuo atveju prekę būtina pristatyti tokios komplektacijos, kad ją būtų galima įjungti (turi būti pateikiama prekė ir jos maitinimo šaltinis).

Atkreipiame dėmesį, kad:

  • visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas;
  • suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką;
  • informacijai, esančiai informacijos nešikliuose, garantija netaikoma. Išlaidos dėl duomenų praradimo ar atstatymo nepadengiamos.

Prekių pirkimas parduotuvėje

  • Perkant prekes Ozis.lt parduotuvėje (Savanorių pr. 176, Vilnius), nėra taikomos nuotolinės sutarties sudarymo sąlygos, naudojant ryšio priemones.

Prekių gąžinimas

Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“

 Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo atskirai išduotas).
Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
 
Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats adresu Savanorių pr. 176 (PC Norfa Bazė), Vilnius darbo dienomis nuo 10:00 iki 18:00 valandos, arba atsiųsti naudojantis savo pasirinkto kurjerio paslaugomis.
 
Tuo atveju, kai prekė grąžinama remiantis Pirkėjo prekių grąžinimo teise, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos. Pardavėjo taikomi prekių grąžinimo įkainiai yra tie patys, kaip ir perkant prekes, kurie pateikiami grafoje  „Pristatymas“. Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
 
Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai užpildydami prašymo formą EGS platformoje: